tråk tråk

hejsan,
jag har jätte tåkigt, jag har suttit och skrivit 1 utsats hur länge som hellst och det känns inte änns som den har blivit nå längre. :P hehe
och jag åkte aldrig till sandra, för det regnade så mycket, så jag ville inte köra moppe i det vädret. hehe

och jag har tänkt att göra någon slags blogg paus, lr vad det heter. jag tycker det är jätte kul att blogga, men mitt liv är inte så roligt, så det kommer nog inte bli så mycket inlägg. men ett per idag iallafall minst. :D och om jag gör något roligt, så tänte jag blogga om det. ;) hihi och nu när det blir sommar så vill man ju inte sitta inne 24/7. :P
nu ska jag kolla på life of ryan, som är det senaste jag fasnat för. :P haha that boy is hoot!! :P hahah
peace out  ;D <3


en vacker bild på mig och maria från hullsta i helgen. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0