rubiks kub

okej, nu har jag börjat med att lösa en rubiks kub! omg det här kommer inte att sluta bra det vet jag redan nu.
den här kuben är liten och svår att snurra på och jag hatar när det inte funkar så bli inte förvånade om ni ser den isär plokad och sönder biten! jag kommer säkert få damp på den  :P hahah
men jag har försökt förut och nu måste jag försöka igen, och jag hittar inte våran stora så det får bli en liten, i väntan på att leksaks affären öppnar imorron :P haahah

nej nu måste jag börja annars kommer jag dö med en rubiks kub i handen :P haha




hmm..

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha vilken gullig, det skulle typ ta 3 dagar för mig att lösa en rubikskub jag kan inte ens få till en sida :P

2010-05-12 @ 20:42:50
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0