maria! :D

maria gick precis hem.
hon kom till mig för typ några timmar sen. och vi har typ bara sutit vid datorn.
lr vi gick ut först en gång och då var den en liten tjej som förföljde oss! :P haha
det var lite crazy. för vi gick och satte oss i en leckpark och då gick vi upp i en lekställning. då kom hon och ställde sig brevid oss, som hon kännde oss lr nått. :P hahah var lite roligt.
se ngick vi in och satte oss iv datorn,
sen efter ett tag så vågade vi gå ut igen. så då gick  vi och satte oss på gungorna. :P sen gick maria hem.

så nu ska jag se på desperet housewife (stavning!!)



hehe ;D

aww. ;)

:O


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade jätte kul med dig idag :) förresten vill du springa med mig imorgon???

2010-05-18 @ 22:37:21
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0