för trött för att komma på något att skriva här!

godmorgon alla morgon pigga lr dom som vaknat men egentligen vill sova..

sitter nu och planerar hur dagen ska se ut med hilma. :)
och äter världens bästa frukost.. gårdagens överblivna chips.. :o

iallafall, går dagen var kul till en början. vi var en massa folk som var och grillade. :)
och vi hade bara en tändsticka för att få igång elden, men vi klarade det.. god bless hårsprej.. :o haahaha
sen grillade vi korv och marsmellow (stavning).
och det blev två bröllop. :P hilma och rebecka, och calle, peter och albin två fina par/trio. ;D hehe
sen så gick hälften för att kolla på majbrasan, sen en halv timme efter typ gick vi andra, men vi kom aldrig till majbrasan för den var typ släkt, så då väde vi och sen försvann typ hälften av dom som var kvar då.. så då var vi bara typ 10.
så vi gick omkring på stan, ganska kul. men otroligt kallt, höll på att dö. jag vaknade typ frysande imorse, nej det gjorde jag inte men. det var kallt iallafall. :P heheh


vår mini majbrasa.. :P


nathalie och jag :)


hilma och erik. :)


jossan och rebecka. :)


calle,markus,peter,niklas :)

nu tror jag att jag ska ner och ta något riktigt att äta :p hehe

Kommentarer
Postat av: hilma

vad fina vi är! och kul vare<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0