:D

hejsan

kom hem för ett tag sen. :)
min morgon börjar med att jag kollar ut genom fönstret och ser.. SNÖ!!!!!!!
va f*n det är ju maj för i he****e!!!!!
jag hatar snö på vintern, och i maj är det ju sjukt!! så jag trodde det inte skulle bli nå värre då, men sen måste jag gå till skolan, och det är ganska långt. :(
sen under dan glömde jag nästan bort att jag skulle vara sur på snön, men nu är den borta. :P
sista lektionen, så fick vi prata med en engelska man, han var jätte trevlig och söt ;) hehehe.
han är här och spelar fotboll. och våran engelska lärare tyckte att vi skulle prata med honom.
och jag älskar engelska så det var jätte kul, men min kompis, hon prata väldigt mycke, så jag fick inte chans att prata ibland :P heheheh

nu ska jag paka för i över morgon åker vi!!! :D ska bli kul. :)
jag måste egentligen plugg no men jag orkar inte. :P hehe


en gammal bild på mig och hilma. tycker den är så härlig!! ;D hihi<3

Kommentarer
Postat av: Denny | Superbloggen.se

.Snygg blogg! Jag har en tävling på min blogg där vi presenterar vinnaren i radio på fredag. Det handlar om att man ska komma på en bra idé för ett nytt tv-program. Vad programmet ska handla om bestämmer ni själva. Den bästa idén vinner TV-reklam i det nya programmet som kommer att sändas efter sommaren...

Kika in om du vill delta.

Ha en skön kväll!

2010-05-04 @ 18:04:16
URL: http://WWW.SUPERBLOGGEN.SE
Postat av: maria

Haha vi hade typ samma reaktion på snön, jag fick inte riktigt se snyggingen ;) gud vad söta ni är på bilden hur gammal är den??

2010-05-04 @ 18:31:48
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0