crap!!!

godmorgon.

sitter nu hemma, skulle jobba men har till bringat stora delar av min natt på toan.
för jag tror jag har magsjuka. :( men jag har avrättat några sånna ärenden än, puhh. :P hehe
jag som ville jobba, och få pengar, aja. och jag och sandra som skulle gå på marknan idag.
nej, får väl bli att man ligger här hemma ist.

har inga bilder så får bli några gammla bilder idag igen..


från när vi var i london, det är min halvbrorsa, jag, min pappa, och min lille bror.


här är när vi är på väg till stockholm, det är min mamma och jag.


jag och min lillebrorsa, vi tog kort i julas och gav till våra föräldrar. det är nathalie som har tagit korten.


sista bilden får bli från när vi var i frankrike i sommras. det är min halvbrorsa och jag.
kolla vad brun jag är! ;) hehe eller det är brunt för att vara mig iallafall. ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0