we meet in the middle on our way back down to earth!

hejsan alla små solstrålar!

asså vilket väder, hurni!!
har alla lika bra vädersom jag? :) solit , nästan inga moln och typ 25-30+ i solen. :)

har legat ute i solen tills nu typ :) såå härligt. :)
så jag har inte gjort något specielt, ätit frukost, och lunch. :P hehe och målat naglarna. :)

ååå imorron ska jag se eclipse. :) im soo excited. :)
någon mer som ska se den imorron? :)

lite bilder från i helgen. :)


jag, jennifer och emmie

våran lilla prinsessa. :) bilden ville inte roteras. :P

midsommar dans :D


gunga. :D


Kommentarer
Postat av: KARRO

känner du möjligen nån som heter jarl eller adam?

2010-06-28 @ 17:57:02
Postat av: Maria

Vad brun du såg ut :) jag ska också se eclipse imorgon :)

2010-06-28 @ 19:48:51
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0