movie night!

har precis sett klart sex and the city 2, den var faktiskt kanske bra. fast jag tycker den skulle slutat anorlunda. :P hehe
men de nfår (Y)(Y)(Y) 3 tummar upp. :)

innan sex and the city såg jag the last song, de nvar ganska bra ,inte jätte men den får också 3 vtummar (Y)(Y)(Y)

och igår såg jag karate kid (2010) de nvar jätte söt, vet int eriktigt hur man ska beskriva den ,men har du sett dom andra karate kid och gillar dom så kommer du gilla de nhär med. :)
(Y)(Y)(Y)(Y)(Y 4.5 tumme up! ;) hihi


älskar carries klänning där! ;)


karate kid! skulle också vilja vara så vig. :P

nu ska jag sova ska upp tidigt imorron för jag ska jobba. :)

dröm sköna drömmar

Kommentarer
Postat av: Maria

hörru jag känner mig fett dissad gör av dig vet ja ;) så kan vi göra nåt ikväll om du vill :)

2010-06-19 @ 11:57:00
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0