jag överlevde!

hejsan mina söta läsare!

jag sitter nu och är typ lite halv död, är ganska trött.
jag såg hela mtv movie awards, från 2 till 5 fast jag somnade inte för en halv 6 typ, och jag klev upp kl 7. :P haha
så idag på skolan så var jag ganska halv död. haha man jag tog mig igenom dagen!! ;D haha
någon mer som såg mtv movie awards? ;D
efter skolan så gick jag på stan med sandra,maria och erik. sen nu är jag hemma. och kollar på made. ;) hihi

och idag pratad jag med min pappa, och vi ska till stokholm 21 juni, när twilight är där!!!! :D:D:D
men en liten fråga om det är någon som vet. behöver man en biljett för att gå på det eventet?? :D
tacksam för svar. :D

 uppdate:
tack! ,men nu har jag en till fråga. vart kan man få tag på dom, och hur mycket kostar dom?? :D



puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att man behöver biljett. :)

2010-06-07 @ 16:16:39
Postat av: Karro

Ja, man behöver en billjett. de delade ut 9000 st för ett par dagar sen..:P

2010-06-07 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0