hejsan alla fina flikor och pojkar! :P

hejsan.

sitter och kolla på super sweet 16. hehe
ska snart äta ,sen sova! :P
jag vaknade 10 över 8 imorse, och vi börjar halv, så jag fick slänga på mig mina klädder och så typ.  haha

idag på skolan övade vi på att gå in i gympa salen! :P haha låter lätt, och det var det.. :P haha
men det känns så sjukt, om en vecka så går vi ut högstadiet. det är typ.. omg!
både sorgligt, kommer sakna alla, men det är ju ända super kul!!!! :D



hilma när jag trykt en tårt bit i hennes ansiktet!! :P

Kommentarer
Postat av: Karro

Vi slutar om en dag;) hihi:D

2010-06-08 @ 20:59:26
URL: http://dubbelww.blogg.se/
Postat av: hilma

men naaaw gulligt att du lägger upp en sådan charmig bild av mig! ;)



det här ska du ångra..payback bitch;) MOHAHAHA

2010-06-09 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0