mysig födelsedags midda

hejsan

idag har jag varit ute i det underbara vädret. :)
lr först var jag hos nathalie och växlade pengar, hon var i norge för ett tag sen, och på månda så åker jag dit, typ, ska till göteborg och skara också. :)
sen var jag och färgade ögonfransarna, och jag gillar det, man behöver ingen mascara, men mina fransar syns ändå. ;) hihi så tummen up för ögonfrans färgning. juste jag fick det av nathalie och maria. :D
sen vid 6 tiden åkte jag ner och åt midda med min pappa och hans fru pamela. :D det var mysigt och jag fick presenter. en jätte fint halsband ( kan vissa sen) och pengar och scrabooking. :D
är det någon som håller på med det, jag gör inte det men det ser kul ut,  om ni gör kan ni inte skicka någin bild till mig lr nått. :) skulle vara kul och se. :D komentera här nere så kan jag adda er på msn lr nått. :)
ne nu ska jag kolla på lite gammla bilder. ;) hihi


god mat! :D

when u smile i smile! <3


Kommentarer
Postat av: jb - it's all about Justin Bieber!

sv: haha jag vet, ur gullig!

Han var ju 7 när den dog ;)

2010-07-07 @ 23:38:26
URL: http://justinbeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0