movies

har sett 3 filmer som jag tänkte säga vad jag tyckte om.
1. beck levande begravd
jag hade inte sett en beck film innan så jag kan inte jämföra med någon annan. men jag tycker den var bra. spännande och lite äkligt läskiga tillfällen. men jag gillar sånna där mord gåtor typ. så den får 3.5 poäng.
och måste bara säga att jag visste inte att "beck" var rodolf sunes pappa i sune filmerna. ;) hehe
2. into the blue
Den var mycket bra!! spännande men också lite rolig. också har vi ju Paul Walker i huvudrollen grr.. ;) haha
men det var väldigt bra, bra filmat. vet inte vad jag ska säga. mer än att i like it! 4.5 points!
3. luft slottet som sprängdes
skrev ju igår att jag hade sett den och den var bra. men jag tycker första millenium filmen är bäst. men den får typ 3. men Lisbeht Salander får helt klart en 5!  ;) hehe

Kommentarer
Postat av: King Kong

hahaha gud va söt du är gummz :D <3

2010-12-14 @ 07:47:42
Postat av: EDITA

Delta med i ''dagens blogg'' hos mej,

läs senaste inlägget!

Kram/Edita :)

2010-12-16 @ 17:16:28
URL: http://eddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0