ST1 och ST2

hejsan alla kära läsare :)

idag har jag varit med min kära vän hilma som jag inte har träffat på typ evigheter :D så det var det var suuper kul!! :D
nu är jag hemma och pakar ska snart tbx till hilma och sova hos henne. vi ska ha st1 och st2 mys kväll. och kolla på o.c. det är så vi ;D hihi idag har vi bara tagit det lungt och caught up on everrything since last time ;D hihi det var så kul, vi har sutit och pratat gammla minnen. åå vad jag saknar det!!!! har verkligen saknat hilma massor har inte sett henne på typ hela sommaren. :D så hilma här får du en stor blöt puss ;*


mumms fika i parken :D

me and my bestis ;)<3

jag och hilmas sööta lillasyster :D <3

ne nnu måste jag sticka tbx till hilmis. vi hörs imorron puss <33

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni 3 är så himla söta :) ♥♥

2010-08-18 @ 10:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0