sorry!

sorry för att jag inte har bloggst. men i förgår var jag på stan med massa komppisar och kolladepå rebound. och bara strosadde omkring. och när jag kom hem så fick jag kanppt av mig klädder och skor innan jag somnade. :P hehe
sen igår jobbade jag till 3 sen åkte jag hem fixade till mig på typ en halv timme, och sen åkte vi på kalas. vi var på pamelas kusins "födelsedags kalas" hon fyller år i november. :P hehe men hon bor i usa så vi träffar inte henne så ofta. :( iallafall så var vi där det var jätte kul!! ;) hon har världens sötaste baarn!!! ;D och det var jätte kul. en var 4 och allt och då mennar jag allt handlade om blogd och döda. tex hans favorit färg var röd för det var färgen på blod! :P hahah men dom var jätte söta. och det var kul att prata engelska med dom. hihi fast dom förstod svenska, och dom kunde prata svenska också. :)
och igår kom vi hem vid halv 2-2 så jag orkade inte blogga.
ne nu ska jag äta frukost! ;) hihi


ganska dålig oufit bild fråån i fredas men wtf. :P
kavaj-gina tricot
tröja-pull and bear (london)
shorts-bik bok
skor- ??
väska- la boutiqe

eddie och rabhi! ;)


rabhi! <3

eddie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0