sånt här gör jag när jag är uttråkad :P

Vilken tid gick du upp imorse? vid 9 tiden typ
Vad är det första du gör på morgonen? vaknar :P 
Hur svarar du i hemtelefonen? hej det är Olivia
Hur svarar du i mobiltelefonen? olika, hej det är olivia, hola, salut men om jag säger det så är det ingen som svara från andra änden förren jag säger hej :P hehe 
Ringer det mycket till dig? nja, inte så värst
Ringer du mycket? nej inte mycket.
Vem ringde du senast? Hilma
Vem ringde dig senast? Min faster
Vad ser du fram emot? nästa sommar.
Vad vill du just nu? åka utomlands!! :D
Vem längtar du mest efter?
Hilma och Jossan! mina kompisar
Vem vill du helst slippa? hm.. vet inte
Vem stör du dig på? ingen just nu typ :P
Vem vill du sova bredvid inatt? jadu.. det kan du fortsätta undra på :P hehe
Vilken buss åker du oftast? nee inte mycket
Vilken årstid är det nu? sommar.. snart höst *snyft*
Har du varit kär? japp! ;)
Är du kär nu? nepp
Är du en bra partner? hm.. vet inte ;) haha 
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nej
Har du varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? haha
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? nee haha
Vad åt du senast? 
hm.. frukost risgrynsgröt ch kräm ;) hihi 
Var är dina syskon just nu? vet inte, en är åp sitt rum, andra tror jag är hos hans pappa
Vad gjorde du kl 2 inatt? hm.. tror jag hade somnat :P
Vad ska du göra efter det här? kolla lite på datorn om jag hittar nått skojit :P hihi
Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten? öö, har ingen anning! obiblia, lr det var min kusin som kallade mig det men what ever
Vad är du beroende av? MUSIC och MIN DATOR!! ;)
Vem va den senaste du fick sms av? Pamela
va den senaste du fick mms av? vet inte. mamma tror jag :P
Är du förlovad? nepp,
Vem tänker du på nu? hihi vet inte om jag vågar skriva.. :P hehe ne Justin Bieber.. det är inte mitt fel att hans musik spelas och det sitter bilder på honom på min vägg ;)

PERSONLIGT
01. vad heter du? Olivia
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? oj.. vet inte.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? vet inte. men tror Elevira lr nått sånt
04. vilket stjärntecken är du? kräfta
05. när föddes du? 6 juli 1994
06. vart bor du? Sollefteå
07. bott utomlands? om 3 veckor räknas så japp
08. flyttat antal gånger? oj.. vet inte.. tror 3
09. vart skulle du vilja bo? usa lr frankrike
10. vem är drömpojkvännen? justin bieber..hahah ;D 
11. vad vill du bli när du blir äldre? vet inte skådespelare lr designer

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? ingen för tillfället
02. vad använder du just nu för skor?
sandaler och converse
03. favoritfärg på kläder? Ljusa färger 
04. favoritmaterial på kläder? vet inte.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? oj.. massor!!
06. favoritaffärer? H&M, Gina Tricot, Forever 21 (inte för att jag kan köpta kläder där men)
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? meh det dror på hur mycket man köper. men några hundra
08. favoritmärke?
vet inte.
09. vad har du för tröjstorlek? olika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0