right back where we started from! <3

hejsan allihopa :D

nu sitter jag och maria och slappar hemma hos mig :)

igår hade jag och hilma super mysigt! vi gjorde massa saker som var såå oss ;D sen idag så jobbade vi typ 2 timmar på hennes pappas jobb :) det var jätte kul! vi var hur flum som helst :P haha
sen gick vi ner på stan och åt "lunch", och sen möte hilma upp nathalie och jag maria. :D så jag och maria gick hem till mig. och knäppte kort. det var jätte kul! ;D ahah nu ska vi slappa lr nått :P heheh


coffe break! ;D

<3

prank calling!! ;D haha

favorit i repis  ;)



<3<3




lägger upp bilderna jag och maria tog sen :)


Kommentarer
Postat av: hilma

olivia! i just love you <3

2010-08-18 @ 23:48:29
Postat av: Maria

Ni är så söta<33

2010-08-19 @ 09:57:38
Postat av: hilma

olivia kom på igen! JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!

2010-08-19 @ 13:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0