pizza och pingis :P

hejsan!

idag jobbade jag ju, det gick bra. sen när jag slutat så gick jag till parken till sandra och erik :)
först satt vi och pratade och sen gick vi och köpte pizza. och gick tbx till parken. det ä en traditon :) så det var skiit kul!! :D
jag skrattade så mycket att jag inte kunde stå hahahah det gillas! ;D
men jag vet inte vad som var så roligt, vi är bara allment störda! ;D hehe vi 3 tillsammans då blir det alltid mycket skratt :D
men efter pizzan så spelade vi lite pingis med en folije boll och pizza kartongen.. lol :P
sen gick vi lite långre bort till en lekpark ;) ja jag vet jag är 16 men man säger var barn så länge som möjligt! ;) hehe
men där skojade vi masssa också, sen gick vi hem till erik och jag spelade något spel på x-box! wow vad bra jag var.... not! hahah jag dog hela tiden. sen åkte jag hem.
det var min dag i fastforward :)
nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tvn. godnatt <3


yeah!

mat!

cola reklam..

me

sandra<3erik!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du hade kul :D och sandra och erik är så söta tillsammans seriöst!!! :)

2010-08-20 @ 10:19:58
Postat av: JB

Hej!



Visste Du om det att rödtottar inte får lämna blod?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/rodtottar.html

2010-08-20 @ 10:38:48
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: nathalie

Kul dag låter det som ni har haft! :D <3

2010-08-20 @ 19:45:35
URL: http://nathalienaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0