mysmorgin

godmorgon!
här sitter jag i soffan med mummsig fukost och kollar på mtv :) det ända dåliga är att jag fortfarande känner mig förkyld. så jag stanade hemma från jobbet idag. det är 2 (wtf var tog sommar lovet vägen??!) dagar kvar till skolan börjar så det måste jag ju gå på. första dan på gymnasiet måste man nog vara med på. inte för att man vill men. :P
och imorron ska jag åka och shoppa med maria :D
ne nu ska jag fortsätta mysa. ni får ha en mys morgon ni med! ;D
mmm frukost! ;D
i wanna be a billioner! han är såå snygg ;) hihi
godmorgon :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nää men jag ser en söt chey :P jag längtar som tusan tills imorgon I love you babe ♥ :)

2010-08-21 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0