gymansiet!

hejsan. :)
okej första dan på gymnasiet var inte hemsk, men det var ju ite det roligaste man gjort heller. men vi gjorde inte så mycket. typ kollade runt på skolan, fick reda på lite grejer och sont. :)
men imrron börjar det väl på mer allvar. jag ska gå samhäll. det ska väll vara ganska mycket plugg i det :P det gillar vi inte!! men aja, det är bara 3 år. hehe
aja annyway efter skolan så gick jag ner på stan med sandra erik och jossan,hilma, nathalie och rebecca ett tag. sen åkte jag hem.
nu sitter jag har och ska snart börja städa på mitt rum.
vilken klass går ni i, vilken linje har ni börjat lr har ni gått ut skolan lr har ni inte börjat skolan än?? ;D
little moi
sandra-D
erik

Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-23 @ 22:19:39
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0