almost love

godmorgon.

imorse vaknade jag ganska tidigt, som jag har typ gjort hela sommarn. jag har typ inte haft tid att vända på dygnet. så det är bra för nu är det bara en vecka kvar till skolan börjar :(
iaf så ska jag snart fixa mig och städa mitt rum. it's such mess :P hehe
sen ska jag ringa maria om inte hon hinner ringa mig först hihi i challenge you! ;) hihi

jag har blivit kär i en ny låt jag sitter och spelar den om och om och om igen.

almost love (24/7)-Jessica Jarrell



jag tycker låten är såå bra, och söt, och musik videon är super duper söt :) och hon är så himla söt.
allt är bara söt ;D hihi
jag vill också vara söt. haha JK

någon som vet hur gammal hon är? har läst att hon var 14 år men hon ser mycket äldre ut tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0