remember me..

hej på er! :)

kom hem för ett tag sen, nu sitter jag och kollar på tvn. ska snart plugga. men orkar inte. :/
idag efter skolan så åkte jag och letade efter en väckaklocka, för imorse vaknade jag inte häller. för jag har lämnat in min mobil, det är helt konstig, så nu har jag en lånemobil och väckarklockan funkar inte!! gahh. så nu har jag skickat min halvmamma och kolla efter en. :P haha för jag hittade ingen. :P haha

är det någon som har sett remember me? är den bra? :)

jag vill så gärna se den, men den går inte här i stan än. :(


(vet inte vad det är med min dator, men jag kan inte ladda upp bilder) :(


Kommentarer
Postat av: JucyFruit

Fin blogg du har babe !:D <3 jag har sett remember me å den var bra men jätte tragisk med ett sorligt slut ;'( fast värd att se :) puss på dig <3

2010-04-18 @ 11:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0