hollywood! :)

jag har precis kommit ut ur duchen, kom hem för ett tag sen.
nu sitter jag och min halvmamma och kollar på svenska hollywood fruar.
det är så roligt! dom är så härliga. ;D hihi

mina naglar är klara, dom är ganska konstiga, men men. :P
ni får säga vad ni tycker? hihi

       
höger                                                   vänster

om du inte ser vad det är, det är ganska dåliga bilder, så på vänstra handen är det en ö typ med en palm på och på högra handen är det amrikanska flaggan. ;)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig på att fixa naglar, jag önskar jag också var det :D

2010-04-13 @ 07:26:01
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0