fika

hej på er

jag har precis kommit hem från stan. har varit och fikat med Jossan. :D
det var mysigt. :) och fikat var jätte gott. :)

efter vi fikat gick vi på konsum för att jag vill köpa en tidning, men kort maskinerna funkade inte så jag kunde inte betalt, då jag kom på en bra ide, jag ringde min mamma och frågade om jag kunde få den i namnsdags present, (grattis på namnsdagen alla olivia och oliver) men hon sa nej, och då blev jag sur av någon andledning. :P haha oinstessant men jag skriver det ändå. :P haha
och nu ska jag plugga matte, det kommer inte gå så bra. jag är så dålig och nervös inför imorron! :(

 

 

 
lite bilder från idag. :) <3


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

åhh tack :D ska nog ha den i allfalö XD blir så dyrt att skaffa en ny klänning

2010-04-15 @ 20:16:03
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: Maria

Fikat såg mumsig ut:) och ni var lika söta som vanligt:D<33

2010-04-16 @ 07:09:09
URL: http://afashiondiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0